Een uitgebalanceerde communicatiemix


We gaan uit van uw communicatiestrategie en weten welke specifieke benadering past bij de verschillende doelgroepen en onderwerpen. Onze ervaren communicatiespecialisten ontwikkelen een goed afgestemde en uitgebalanceerde mix van communicatiemiddelen voor uw label.

Zij zijn zowel strategisch als creatief onderlegd, staan bekend om hun praktische aanpak en hebben kennis van offline en online communicatie. Wij ondersteunen bijvoorbeeld met onderstaande communicatiediensten:

1. Communicatie-advies en –middelen

  • Opstellen van communicatieplannen, inclusief planning en uitvoering.
  • Ontwikkelen en beheren van communicatiematerialen, copywriting, onderhouden van relaties met vormgevers, fotografen en drukkerijen en huisstijlbewaking.
  • In opdracht verzorgen van algemene communicatie, zoals schrijven, redigeren, versturen en verwerken van mailings over regelingen en wijzigingen daarin. Controle van externe teksten.

2. Online-communicatie 

  • Up-to-date houden van websites, content management, webredactie en zoekfunctie-optimalisatie. Creëren en perfectioneren van een gebruiksvriendelijke mijn-omgeving. 
  • Inzet van social media, monitoring en management.

3. Organisatie van bijeenkomsten

  • Samenstelling van het programma, inhoudelijk advies en betrokkenheid. 
  • Organisatie en aankleding, op locatie of binnen uw bedrijf.

Uw pensioenartikelen

inhoud

Reader uitleg | Deel uw reader

U bevindt zich op uw eigen reader-pagina waar u de voor u interessante artikelen kunt verzamelen en bewaren. U kunt inloggen zodat u deze reader overal kunt lezen. U bent nog niet ingelogd en daarom worden deze artikelen alleen in deze sessie bewaard.

Login met uw Twitter of uw Facebook of uw LinkedIn account

Print de reader inhoud