Denken en doen vanuit het perspectief van de klant

Als marketing- en communicatiespecialist bij APG stem je producten en diensten altijd zo optimaal mogelijk af op de wensen van de opdrachtgever. Je vindt het een uitdaging om helder en transparant te communiceren met de pensioenfondsen en hun leden. Daarvoor stel je een uitgebalanceerde mix aan communicatiemiddelen samen, zoals internet, nieuwsbrieven, social media, brochures, rekenmodules waarmee deelnemers persoonlijke berekeningen kunnen maken en direct mail.

Continu een vinger aan de pols

Eén op de vijf Nederlandse gezinnen rekent op APG voor hun pensioen. Dat is een grote verantwoordelijkheid. Daarom doen wij voortdurend onderzoek naar hoe onze klanten denken over pensioen, en wat ze vinden van onze producten en diensten. De uitkomsten van die onderzoeken nemen we mee in onze productontwikkeling, onze manier van werken en de communicatie naar onze klanten. In totaal werken zo’n 60 marketing- en communicatieprofessionals bij APG.

Ruimte voor ontwikkeling en verantwoordelijkheid

Bij APG draait het om mensen. We helpen je met jouw ontwikkeling en verwachten dat je zelf ook initiatief toont. Als financiële dienstverlener die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, vinden we kennis delen belangrijk. Zowel op management als specialistisch niveau. We waarderen goede ideeën en waar mogelijk kun je deze ook uitvoeren.

Goede werkgever

We koesteren talent

Benieuwd naar onze vacatures?

Bekijk hier al onze vacatures
Vragen? Vraag het ons!
Jennyfer Peters
Jennyfer Peters
Recruiter
Esther Scharloo
Esther Scharloo
Recruiter
Max Krajenbrink
Max Krajenbrink
Recruiter a.i.
Jeroen Goverde
Jeroen Goverde
Recruiter