Meer durven en gewoon doen!

17 sep 2015 - Raoul Willms

In het onlangs verschenen boek 'Bier verkopen kan iedereen' zijn interviews met 20 pensioencommunicatieprofessionals gebundeld. Vanuit APG is Raoul Willms, directeur Marketing, Communicatie & Distributie, geïnterviewd.

In het interview zegt hij dat de zoektocht naar het gouden ei van pensioencommunicatie niet kan worden gevonden. Dus vindt hij dat we gewoon moeten gaan 'doen'. Zo wordt er veel getest binnen APG en wordt er gekeken naar resultaten uit neuro-psychologisch onderzoek. Ook wordt er nagedacht over de next steps; bijvoorbeeld artificial intelligence. De boodschap die hij voor pensioencommunicatie heeft is: 'maak het relevant en bepaal goed of en wanneer je imagocommunicatie inzet'   

Lees hier het interview en bekijk de site van bierverkopenkaniedereen.nl

 

 

 

 

Uw pensioenartikelen

inhoud

Reader uitleg | Deel uw reader

U bevindt zich op uw eigen reader-pagina waar u de voor u interessante artikelen kunt verzamelen en bewaren. U kunt inloggen zodat u deze reader overal kunt lezen. U bent nog niet ingelogd en daarom worden deze artikelen alleen in deze sessie bewaard.

Login met uw Twitter of uw Facebook of uw LinkedIn account

Print de reader inhoud