Pieter Borsboom (52) is door de raad van bestuur van APG per 1 februari 2020 benoemd tot Managing Director Group Communications & Branding. In deze functie zal hij rapporteren aan Francine van Dierendonck, lid van de raad van bestuur van APG en portefeuillehouder Communicatie. Hij volgt Eric Heres op die deze functie vanaf medio 2017 op interim basis heeft ingevuld. Borsboom is momenteel nog werkzaam als manager Merk & Communicatie bij Univé.

Borsboom studeerde Economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en werkte daarna onder meer als communicatieconsultant bij CMC en Euro RSCG Bikker en was managing directeur bij Tappan Communicatie. Daarna werkte hij als interim communicatiemanager bij onder meer ING, ABN AMRO, UWV en ProRail. Sinds eind 2013 werkt hij als Manager Merk en Communicatie bij Univé.

Lees hier het persbericht

‘Durf als belegger ook activistisch te zijn bij verduurzaming’

Suggestie

‘Durf als belegger ook activistisch te zijn bij verduurzaming’

APG werkt mee aan één organisatie voor alle Nederlandse veteranen

Suggestie

APG werkt mee aan één organisatie voor alle Nederlandse veteranen